Fit makaron z awokado, indykiem i pomidorkami

Fit makaron z awokado, indykiem i pomidorkami

Zdrowy, aromatyczny i bardzo łatwy w przygotowaniu fit makaron z awokado, indykiem i pomidorkami koktajlowymi z dodatkiem świeżej mięty. Ten makaron jest po prostu nie z tej ziemi i dowiesz się tego dopiero jak go spróbujesz. Kremowy sos, którego bazą jest awokado z dodatkiem lekko ostrego czosnku, oliwy z oliwek, kolendry, orzeźwiającego soku z cytryny, soli i pieprzu idealnie komponuje się z makaronem, mięsem i pomidorkami. Kilka składników, 20 minut i wyśmienity posiłek gotowy!

Fit makaron z awokado

Składniki

Ilość porcji: 2

  • 180 g makaronu spaghetti
  • 200 g piersi z indyka
  • 100 g awokado
  • 150 g pomidorków koktajlowych
  • Świeża mięta
  • Kolendra
  • Cytryna
  • 2 ząbki czosnku
  • Oliwa z oliwek
  • Sól i pieprz do smaku

Przygotowanie

  1. Makaron ugotuj w osolonej wodzie według przepisu na opakowaniu.
  2. Awokado obierz, pokrój na mniejsze kawałki i zblenduj z dodatkiem oliwy z oliwek, soku z połowy cytryny, posiekanego czosnku, kolendry, soli i pieprzu.
  3. Rozgrzej patelnię z niewielką ilością oliwy z oliwek i usmaż na niej kawałki piersi z indyka. Następnie dodaj pokrojone pomidorki koktajlowe, gotowy sos z awokado i smaż kilka minut.
  4. Na koniec dodaj makaron, wymieszaj i gotowe.
  5. Podawaj ze świeżą miętą i smacznego!

Wartości odżywcze:

  • Energia: 1 068,4 kcal
  • Białko: 63,7 g
  • Tłuszcze: 28,3 g
  • Węglowodany: 139,8 g

Wartości odżywcze 1 porcji:

  • Energia: 534,2 kcal
  • Białko: 31,9 g
  • Tłuszcze: 14,1 g
  • Węglowodany: 69,9 g

Fit makaron z awokado

 

Jeden komentarz

  1. Piękne kolory! Idealne na ożywienie pochmurnych, jesiennych dni 🙂

     

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*